lördag 11 september 2010

Tråkkväll

Barnen sover och jag är själv hatar att vara själv på kvällarna hade sett fram emot en mysig kväll men så blir det ibland. Undrar hur lill prinsen Noel kommer sova inatt. För han har inprincip sovit hela dagen, jag hoppas verkligen inte att järnvärdet gått ner massa bara och att det är därför. Är lite konstigt för läkaren brukar jämnt ringa på fredagen och berätta hur allt är och vad vi ska göra men så gjorde han inte det i fredags så nu får man gå och tänka på det hela helgen *jobbigt*.

Ne tror jag ska kolla lite på tv nu innan sängdax för imorgon ska jag och barnen en sväng till deras morfar och Anni på middag=).


1 kommentar:

Mamma Hanna sa...

Hej!

Dina små godingar är bara för söta.
Jag blev lite fundersam, vad är det med Noels järnvärde?
Något sen han föddes?

Hoppas allt är bra med er annars.
Om du orkar och vill så brukar vi ses på Växtverket ibland och umgås lite med våra barn. Hade varit jätteskoj ifall ni ville följa med.

Kram Hanna och Vilgot