torsdag 9 september 2010

Mysigt

Haft en mysig dag med sötaste johanna och lilla Axl=). Åt kladdkaka och pratade en massa får vi göra om snart. Noels prover får vi reda på imorgon igen hoppas verkligen de inte sjunkit mer. Annars har det inte hänt mycket annat idag. Jag känner mig kass i kroppen är nog en kombination av allt, för lite sömn, stress, dålig mat och alldeles för mycket cola! Det är nog det enda jag druckit nu det senaste och så har jag ätit en massa godis som jag inte tål. Så det måste jag sluta med nu så jag mår bra igen. Känner mig helt efter i hjärnan och har konstant magsmärtor. Men börjar ändå bli orolig att det har något med mitt dåliga järnvärde under graviditeten och att jag har Betolvbrist. Ska ringa barnmorskan imorgon och beställa tid för efterkontroll och fråga lite om detta.

kolla Noel då babyvakten plingar=)

Inga kommentarer: