onsdag 8 september 2010

Stressig morgon

Dagen började alldeles för snabbt..höll på att missa dagis vaknade 7.45 och Leah börjar klockan 8 så fick slänga fram frukosten och på med kläder körde idag och var där vid kvart över åtta men hatar sådana mornar när man inte riktigt hänger med i kroppen det förstör hela dagen så idag är jag helt seg.

Vet inte om Noel sov längre mellan amningarna inatt. För la han vid 22 sen kommer jag ihåg att jag vaknade vid 3.20 och matade honom. Jag har ett svagt minne av att jag matade honom tidigare på natten men ändå inte antingen så blandar jag ihop dagarna eller så är jag så otroligt slut/utmattad så jag gör saker i sömnen...=). Får se hur natten blir inatt helt enkelt. Får se om vi orkar oss ner till lekparken idag eller om det blir en innedag. Imorgon har vi mer planerat jag ska till sjukhuset med Noel för att ta hans järnvärde som vi gör en dag i veckan. Hoppas verkligen att det inte gått ner en massa utan ligger på samma eller ökat är jämnt lika nervös för man vill ju bara att allt ska vara bra. Sen kommer Johanna och Axl på eftermiddagen mysigt=)

Inga kommentarer: