måndag 6 september 2010

Bvc

Nu har Leah varit på dagis det tyckte hon var kul. Men tiden gick ju jätte snabbt när hon var iväg. Var på bvc och Noel väger nästan 6000g han är så stor tror han tar all min mat och energi för själv tappar man bara massa i vikt vilket jag inte vill, inte mer iallafall. Gick ju upp 10 kg under graviditeten och när jag kom hem från BB så hade jag gått ner 8kg nu ligger jag 3 kg under mot vad jag vägde innan graviditeten och vill inte att det ska gå mer ner..man känner sig så svag. Men får försöka äta ännu mer.

Efter bvc hann jag laga mat innan jag och Noel tog en promenix och hämtade storasyster Leah. Lagade moussaka fast med potatis fast hade ingen svartpeppar eller vitlök och den blev ju helt smaklös! Gjorde en stor sats för tänkte simon kunde ha det till jobbet i några dagar men han tyckte det var äckligt. Så när jag sa att han kan ju ta med det till jobbet resten av veckan så skrattade han bara. Jag tror han kommer glömma matlådorna medvetet=).

Annars händer det inte mycket idag. Älsk´åker och jobbar om en timme och vi har inget speciellt planerat hör hemma. Noel hade behövt lite nya kläder så får se om vi orkar oss bort till lindex en runda men det beror på om han vill sova i vagnen och inte bli buren.

Inga kommentarer: