måndag 13 september 2010

regn

Idag var första gången jag gick med båda barnen till och från dagis. Måste ju säga att det var ju inte rätt dag för det. Vaknade vid halv 7 imorse och fixade med frukost till leah. Såg att det regnade lite när jag kollade ut men det såg inte så farligt ut. Satte på regnskyddet på vagnen som jag självklart satte på fel. I och med att det är en dubbelvagn med en liggdel och en sittdel så sitter det lite annorlunda än om man har på båda sitsarna. Fick till det tillslut efter mycket om och men. Gick hem helt dyngsur och med stora pölar i skorna..När jag hämtade henne så duggade det ju bara så det gick bättre=). Jobbigt var det att dra den där dubbelvagnen i det vädret men fick ju iallafall ett bra träningspass.

Ska snart iväg till affären och handla lite och simon har börjat på sitt andra *jobb* badrummet=). Jag är sån att jag vill att allt ska vara klart i huset direkt och är inte nöjd fören allt är klart. Kan sätta upp orimliga mål på hur långt saker och ting tar men nu när jag kollar i badrummet så måste jag säga vilken otroligt duktig sambo jag har. Att han har klarat att göra både kök och badrum själv och varit så nogrann. Ni ska få se reslutaten när badrummet är helt klart=). '

Ne nu ska jag mjölka lillmannen är hungrig

Inga kommentarer: