fredag 17 september 2010

Long time


Längesen jag skrev nu såg jag. Har haft det lugnt här hemma lite besök under veckan av linda,esmeralda och elvira sen har vi mest myst, bakat, och haft otur med bilen som vanligt. Fick punka i onsdags när vi skulle till maxi blev en händelserik kväll då varken jag eller simon hade mobilerna med oss och nyckeln man byter däck med hade försvunnit från bilen. Så blev att vi kom hem 1 timme senare än planerat och hade beställt pizza men den åt vi 2 timmar efter vi beställt den..=).

Idag har vi varit supertrött hemma. Så när Älsk kom hem från jobbet så låg vi alla och sov i soffan. Var skönt brukar nämnlingen aldrig kunna sova i vanliga fall för Leah brukar aldrig sova på dagarna. Sen åkte hela familjen till maxi och handlade mat. Har nyss ätit tacos och Leah har gosat med Noel så sött när hon pratar och klappar honom..de är så fina mina godingar. Ne nu ska jag mata Noel innan han ska sova imorgon blir vi själva igen för älsk skulle jobba hoppas det inte blir så länge bara
ha en underbar fredag..=)

Inga kommentarer: