måndag 6 september 2010

Ensam tid

Nu sover båda barnen och jag tänkte vara vaken tills älsk kommer från jobbet vid 23. Om jag nu orkar mina ögon går ihop snart...=). Blev inget lindex idag gick bara till willys och handlade blöjor för Leah var inte på humör att kolla i affärer.
Lite roligt jämförde Leahs viktjournal med Noels och vilken skillnad Noel väger nu lika mycket som Leah gjorde när hon var 3 månader. Tänk vad olika barnen kan vara men jag tror minsann att jag har grädde i tuttarna..=).

Imorgon är det dagis igen och jag borde ta tag i att slippa och måla fönstren på utsidan innan det blir kallare men jag har totalt tappat motivationen. Tänkte jag kunde lägga upp lite bilder här på bloggen på våran renovering.
Ne nu ska jag kolla sex eduction eller vad det heter=)

Inga kommentarer: