lördag 22 januari 2011

träning





Hej hej..

Här hemma är det lugnt och fridfullt, barnen sover och mannen är iväg på äventyr. Trött som bara den är jag men man kan ju inte lägga sig innan 9 en lördagskväll?=). Var och tränade lite förut men blev mest lite hattande på olika maskiner. Gjorde ett konditionstest men fattar inte riktigt resultatet det stod iallafall att det var överlägset men jag vet ju inte hur skalan är så kan ju lika gärna vara medel?!

Jag är ganska lustig när det gäller träning och äta bättre. Nu har jag verkligen kommit in i en period som jag vill träna typ hela tiden för jag känner hur otroligt mycket bättre jag mår och fast om det inte är någon drastisk skillnad på min mammamage så börjar den ta form. Men sen vet jag ju att jag måste vila mellan passen för att bygga upp och inte bryta ner men det är svårt när man har det där suget vill inte att det ska försvinna. Vill inte gå ner i vikt då jag redan ligger som jag gjorde innan båda graviditeterna men tajta till och bygga lite muskler är mitt mål. Har absolut inte slutat äta utan äter det mesta som jag brukar förutom att jag slutat småäta en massa och slutat med cola på vardagar då jag kunde dricka en hel stor flaska om dagen förut.

Nog om detta vardagen flyter på här hemma Leah har flyttat upp till de stora barnen på dagis i början av januari. Men har sådan beslut ångest om jag ska ha kvar henne på dagis. Är ju bra på så sätt att hon lär känna mer barn men samtidigt så är det ju bara 3 timmar om dagen så känns så helt onödigt egentligen. Sen är jag och barnen borta emellanåt i skövde i någon vecka varje gång och hon är ju typ bara där hälften av tiden. Ne vet inte får ta och fundera på detta.


Nu blir det lite vindruvor i väntan på mannen
puss puss

Inga kommentarer: