onsdag 26 januari 2011

skräckis

Sitter här i min ensamhet=)..skulle egentligen kollat film m Simme och han vet att jag verkligen inte kan se skräckisar eller psykologiska filmer längre. Men han sa att denna filmen är ingen skräckis den är inte alls läskig men när jag kommer ner så ser jag att det är paranormal activity. Den vägrar jag att se, så han tyckte jag var löjlig så sitter här istället=).

Vet inte riktigt men sen jag fick barn så klara jag inte av att se sådana filmer. Kan inte sova själv, kollar barnen hundra gånger och under sängen. Jag låter ju jätte paranoid nu men kollade en film för några dagar sedan som simon sa var typ action. Ja säkert den handlade ju om en vampyr som käkade människor nice "not". Nog om detta idag har vi hunnit med dagis, målat i hallen i källaren men tyckte inte det blev någon skillnad. Var babyblå färg där nere så skulle måla det vit men i det ljuset som är där nu så ser det fortfarande babyblått ut. Blir kanske bättre när lister och dörrar är målade. Men dörrarna tar vi senare i vår så man kan vara ute.
Nu blir det lite dum dummare istället
puss hej


Inga kommentarer: