onsdag 1 december 2010

onsdag

Nu var det december=)...Är super mysigt med en massa snö och fint klart väder ute. Men jag har inte vågat mig ut med båda barnen själv ännu. För vi har varit förkylda i omgångar här hemma och hållt oss inne i värmen.

Har börjat träna nu skönt att det knappt är några folk där så man kan träna i lugn och ro. Man skulle haft en pt som hade sagt allt man skulle göra och visade. Så att man får de resultat man vill och tränar rätt. För jag är värelös på armövningar. Har iallafall sjukt ont mellan låren=) körde någon maskin som tränade det och idag har det sett ut som att jag har skitit på mig när jag gått. Så tog en vilodag idag. Det behövdes för att Noel äter konstant på nätterna. Jag fattar inte om jag ska vara ärlig vet inte om han får i sig för lite mat varje gång så han måste äta efter någon timme igen. För det är inte att han bara suttar utan han verkligen suger i sig bröstet.

Imorgon och fredag så ska det förberedas inför Noels dop som är på lördag. Förbereda maten och fixa tårtorna var det tänkt. Har hållt på att julbaka och göra julgodis i veckan som jag skulle haft till helgen men av någon anledning så har förrådet minskat=).

hej svejs

Inga kommentarer: