lördag 20 november 2010

Ullared

Har lördags mys för mig själv. Simon kollar matchen m Milan i gillestugan, Noel sover och Leah sover hos morfar och Anni inatt. Ska snart sova är tanken då, för imorgon ska vi på en julklappstripp till ullared. Blir väl massa folk kan jag tänka mig men det får vi väl ta. För kommande helger är det busy..Nästa helg är det firande och helgen efter så är det dop för lilla Noel.
Tänkte köpa massa julpynt med för i år ska vi ha riktig julkänsla här hemma. Blev ju inget av det förra året för jag började ju må illa i början på dec pga graviditeten och var det till slutet på feb. Så i år slår vi på stort tomtar och julbak så att barnen ska få det så mysigt som möjligt för ingen graviditet i år=).

Får ta och lägga upp bilder här snart på huset glömmer jämnt och sen är jag ju sån att jag vill att allt ska vara helt klart innan. Men då blir det nog aldrig av så får knäppa några någon dag.
ne godnatt
puss






1 kommentar:

josephineniilsson.blogg.se sa...

Ja det är ju tyvär så, att man tappar många under tiden..Just nu, när vi mår så dåligt, pga allt som hänt..Och igentligen behöver alla, så finns ingen..Det känns lite trist. Men sånt är livet :) Jaså ni ska till ullared era fuskisar :) Vad skoj. Noel med ? Jag kommer i veckan :) Saknar dig gumman :)Pusss finis