fredag 17 december 2010



I brist på annat så får jag väl skriva ett litet inlägg. Ingen har väl missat att det bara är 1 vecka kvar till jul mysigt är det. Här hemma har vi satt upp våran otroligt (fina) plastgran. Ja fick bli en sådan i år jag som tidigare har sagt att jag aldrig kommer ha det speciellt inte när pappa har skog med massa granar. Men kände att plastgran passade bättre de första småbarns åren så vi slipper barr i hela huset=).

Jul ska vi fira hemma hos barnens farmor med deras släkt och på juldagen firar vi en andra jul med min släkt hemma hos pappa kommer bli mys pys och sen är det ju Noels första jul. Trodde jag var klar med julklapparna men inte det så i början på nästa vecka i all julstress får jag ta tag i det.

Leah har blivit så stor nu känns det som hon kommer med sina roliga kommentarer varje dag och kan säga: Mamma nu är jag arg på dig! bara för att hon har hört mig säga det söta flicka=).
Hon har även bara trosor nu underbart. Hon började ju gå på toa i somras men sen när Noel kom så blev hon lite "bebis" igen och det blev att hon hade blöja igen men nu har vi äntligen avvänjt henne det och hon är så duktig och ser så stor ut i sina trosor. Vill inte att barnen ska bli större, stanna tiden Snällaaa..=).

Ne sova nu för noel vill nog snart ha sitt nattmål, han har inte ätit sen han somnade vid 18.30 kanske blir det en bra natt eller inte hörs
puss

Inga kommentarer: