måndag 4 oktober 2010

mycket

Glömmer hela tiden bort att skriva här. Har så mycket i huvudet hela tiden=). Haft en mysig helg med när och kära syster m familj var här nere från skövde och hennes mage hade börjat synas så kul med en till kusin till barnen=). Funderar på att åka upp till Skövde med barnen nu i oktober vara iväg i 4-5 dagar då hennes man jobbar borta de tre kommande veckorna. Skulle vara roligt måste bara våga åka iväg med båda barnen själv och känna att jag kommer orka. Fast visserligen så borde det gå Simon jobbar ju väldigt mycket nu så jag har ju barnen själv mesta delen av tiden nu med så jag måste våga=).

Idag har vi haft en busy day..ne men Leah har ju varit på dagis och sen har vi bakat kanelbullar.. Leah rörde och kavlade lilla sötnosen, tredje gången jag gör det i mitt liv och jag lyckades faktiskt. De blev stora och saftig fick godkänt av Leah iallafall hon sa Mamma gott=). Sen lagade vi lite mat och gick ner till lekplatsen var inte där försen 5 tiden så blev lite bus och lek innan hemdags och sen läggdags. Ska oxå masa mig i säng nu älsk borde komma nu tycker jag för han har jobbat sen 8 imorse. Imorgon är det lite att fixa och sen ska Leah och hennes moster Emma till simhallen och bada. Kanske följer jag och Noel med så han får känna på det får se hur vi mår imorgon.

Inga kommentarer: