onsdag 20 april 2011

förbereda bröllopet

Hej svejs som vanligt inget skrivande här, har haft så mycket att göra att hela huvudet snurrar. Har väl egentligen inget att klaga över för det är ju bara roliga saker. Finns ju mycket värre saker att oroa sig i världen.

Men att planera ett bröllop är ju verkligen tidskrävande. Särskilt när tror man fixar allt själv, när en sak är avprickad på listan och man känner lugnet infinna sig så måste man ta hand om nästa. Vill ju verkligen att denna dagen ska bli så otroligt fin, rolig och något som alla deltagarna kommer minnas som en underbar dag. Sen blir det ju hela tiden att man utökar allt. Alltså kommer på en massa nya saker som man bara måste ha till bröllopet. Har iallafall bett min lillasyster om hjälp med att planera lite aktiviteter, lekar under bröllopet.

Testade klänningen idag igen så de kunde lägga upp den och sy in den. Hade köpt ett par 10 cm höga pumps och när jag stod där i klänningen och hon skulle lägga upp den så värkde fotsulorna så får bli att införskaffa geleinlägg. Vill ju verkligen ha höga klackar för man får så mycket finare hållning. Simon blir som tur var 2-3 cm längre än mig hade ju inte en tanke på det när jag köpte dem för vill inte vara längre än honom men det gick ju bra=). Blir nog lite bröllops pratande framöver här på bloggen om jag nu bloggar.

Håller även på att planera thailandsresan med syrran m familj. Kommer bli så kul har bokat bungalow vid vattnet utanför koh samet.=)
Nej nu ska jag vila puss

Inga kommentarer: