onsdag 30 mars 2011

Roligheter=)

Här händer det en massa kuligheter men samtidigt ingenting. Vi kom hem från en härlig skidresa i lofsdalen i lördags. Leah åkte skidor för första gången och den lilla damen är totalt orädd. Jag stannade till i baken och då åker hon iväg själv fick tag i henne men vi ramlade båda två. Så nästa år tänkte jag testa ha en "sele" på henne så tränar hon mer själv men jag har koll på henne. Blev inte så mycket åkande för min del i år utan lätt simon åka den mesta tiden tänkte han hade jobbat så mycket och behövde avkopplingen plus poäng;). Men hann med några härliga snowboardåk vilken avkoppling och njutning det är att glida ner för backarna. Sen har lill sessan leah blivit 3 år å våran stora tjej. Dagen till ära hade jag packat två tårtor en hästtårta och en hello kitty tårta




Noel har börjat krypa och reser sig mot allt som går. Noel var ju även sjuk för några veckor sedan han hade RS viruset och vi fick ligga inne på sjukhuset några dagar våran stackars lille kille.





Den roligaste saken som har hänt sen sist är att jag och simon äntligen ska gifta oss.....=) i juni blir det av så kul är ju en hel jungel med alla saker till bröllopet. Har iallafall fixat bröllopsklänning kommer bli enkel lite sådär gudinnaliknande. Blir ett lite mindre bröllop med ca. 40 gäster har inte skickat ut alla.

Ne det var allt för idag nu ska jag fia mig sen följa med pappa och anni till k-stad och köpa present för min "man" fyller ju 25 på lördag.
puss hej

Inga kommentarer: